2015 | Autobedrijf Thur | Genderen

Nieuwe huisstijl en website voor Autobedrijf Thur

label aanleiding

Autobedrijf Thur heeft een duidelijke visie. Het draait om u als klant. Hiermee zijn we aan de slag gegaan. We hebben een nieuw logo ontwikkeld aangevuld met een complete huisstijl. Dit geeft houvast om de diverse uitingen waarmee Thur zich in de regio profileert uit te werken. Website De website is compleet opnieuwe ontwikkeld met het Joomla CMS. Het merendeel van de bezoekers komt via een mobiel apparaat op de website en dat is voor de ontwikkeling ook het uitgangspunt geweest. Het aanbod auto's is het belangrijkste en meestbezochte onderdeel van de website. Vanuit een koppeling met Hexon worden auto's automatisch in de website opgenomen. Het aanbod is te filteren door diverse selecties te maken. Op een detailpagina staat een duidelijke call-to-action om zo makkelijk mogelijk contact te kunnen krijgen met geintereseerde bezoekers. De website wordt actief door ons bijgehouden. Uitdieping van content en het bijhouden van acties vanuit importeur PON. Ook de online marketing wordt actief uitgevoerd met als gevolg een steeds stijgende lijn in het aantal bezoekers.