2016 | Kraamzorg de Waarden | Schoonhoven

Nieuwe website voor Kraamzorg de Waarden

label aanleiding

Een zeer complete website met als doel het werven van aanstaande moeders voor het afnemen van kraamzorg in een markt met toenemende concurrentie. Om hier positief tussenuit te springen hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Daarbij zijn we begonnen om alle functionaliteiten te bepalen en te structureren. Daarna is er een moderne vormgeving ontwikkeld vanuit de bestaande huisstijl. Tot slot is de technische ontwikkeling uitgevoerd op basis van het Joomla CMS. De website bevat veel functionaliteiten zoals video, met auto-pauze functie om dataverkeer kleiner te houden. Een blog / vlog, slideshow met USP's, klantervaringen, zoeken, diverse e-mailformulieren, chat met Zendesk Chat en nog veel meer. Online Marketing Het begint met vindbaar zijn in Google. We hebben vanaf de eerste stappen rekening gehouden met SEO. Een goede structuur, functionaliteit en content op de juiste plek. Als Google Partner helpen we Kraamzorg de Waarden ook met SEA, adverteren met Google Adwords. We ondersteunen hen doorlopend met Online Marketing om steeds betere resultaten te halen.

We werken al jaren met Buro26. Ze weten ons steeds weer met nieuwe ideeën en goede oplossingen vooruit te helpen. Een open blik en een flexibele houding. Dat past goed bij onze organisatie.

Gerard de Wit, Directeur Ondersteunende Diensten